pátek 30. října 2009

Zítra na Nova cinema film:OSPALÁ DÍRA


Ahoj tak a jsem tu zas s novinkou kterou už samozřejmě všichni víte :D a to je že na nově Cinemě dávají film s názvem Ospalá Díra.....
Film jsem ještě neviděla a tak se na něj osobně těším a za 2.je to film od Tima Burtona no tak na to se teda těším dvojnásob :D
Kdy:Sobota 31.10'09 od 22:20
Fotky:







9 komentářů:

Sába řekl(a)...

je to skvělý film...určo se dívej..

Sába řekl(a)...

jo tak ty tu nejsou..proste přidáváš články pořád za sebou když si chceš nebo kdokoliv neco najit tak to napíšeš do ty lištičky nahoře a ono ti to nejde..
Jako já se nejdřív bála že v tom bude bordel ale je to skvělý..=)

Sába řekl(a)...

já sem ze začátku taky nic nevedela jak se co dela ale dneska asi po 36h na blogspotu ti radim co a jak..xDD

Sába řekl(a)...

jj neni zač..jako na zabití je občas každej jak ty tak i určite já..a taky se ti omlouvám..=)

Sába řekl(a)...

Hey skvělý dess..jo a máš icq..? Lepší než to řešit po blogu..kapiš.?xDD

Anonymní řekl(a)...

Juuj aky nezvyk =))

Mahtiel řekl(a)...

Ahooj ! to je uplně úžasná stránka..! a jsem moc ráda , že i zde patřím mezi Affs.. no já si tě jdu hned přidat! fakt se ti moc povedl..x)) na ikonku ti dám Johnnyho , jo?

STAR Kiss Miley-sb řekl(a)...

ahojik sb.
máš pěknej novej blog!!

Sába řekl(a)...

jj me to taky chvilku trvalo než sem je prošla všechny..

Pravidelní čtenáři